Retourneren en garantie

1. Hoe kan ik een (of meerdere) artikel(en) retourneren?

Het is altijd mogelijk om binnen 30 dagen jouw bestelling te retourneren. Dit is mits je de bestelling onbeschadigd en compleet kan terugsturen.

1. Je stuurt ons een e-mail met een retouraanvraag naar info@amstel-bright.nl. Hierbij vermeld je de reden en om welke producten het gaat.

2. Wij behandelen je aanvraag binnen 48 uur (werkdagen). Is de aanvraag akkoord dan ontvang je van ons een bevestiging met een verzendetiket zodat je de bestelling kosteloos kan retourneren.

 

2. Waar kan ik mijn artikel(en) voor retour afgeven?

Vanuit Nederland kan je kosteloos retourneren via een PostNL afhaalpunt. Je ontvangt daar een verzendbevestiging met Track & Trace code waarmee je de zending kunt volgen. Bewaar deze bevestiging totdat je bericht krijgt dat de retourzending goed door ons ontvangen is.

 

3. Hoe snel word ik terugbetaald na retourneren?

Uiterlijk 14 dagen nadat je hebt aangegeven van je koop te willen afzien, betalen we je terug, tenzij je het artikel nog niet retour hebt gestuurd. Hebben we je artikel eerder ontvangen? Dan betalen we eerder terug.

 

4. Kan ik producten met een houdbaarheidsdatum retourneren?

Je kunt producten met een houdbaarheidsdatum binnen 30 dagen na ontvangst retourneren als de verpakking niet geopend is.

Wij garanderen een minimale houdbaarheidsperiode van 3 maanden. Wanneer wij je onverhoopt een product leveren met een kortere houdhaarheidsperiode, kun je dat retourneren.